Często zadawane pytania
Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:
2. Formularz zamówienia można pobrać na stronie: www.edufit.pl/formularz-zamowienia/
3. Czy wystawiacie Państwo fakturę VAT?
Tak, faktura wysyłana jest w formie papierowej wraz z zamówieniem.
Towar, który mamy w magazynie doręczany jest do 5 dni robocyzch.
Jeśli towaru nie mamy w magazynie termin doręczenia zamówienia wynosi ok. 30 dni roboczych.
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Darmowa dostawa powyżej 299 zł brutto, w przypadku zamówień o niższej wartości doliczamy transport, którego koszt wynosi 15 zł brutto lub 19 zł brutto (płatność za pobraniem)
Czy mogę odebrać towar osobiście?
Nie. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Udziela im się 14 - dniowego terminu płatności, określonego na fakturze. Faktura jest dostarczana wraz z towarem.
Podmioty niepubliczne, klienci indywidualni, firmy prywatne płacą gotówką przy odbiorze lub na życzenie.
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, w jednej z form wskazanej powyżej, do 2 dni od daty jego złożenia, jednakże nie później niż do momentu nadania przez Spółkę wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy zamawiającego w złożonym zamówieniu.
Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot odpowiedniej części ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Spółkę.
Klient może zrezygnować zakupionego towaru odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku wysłania zwracanego towaru za pobraniem, Sprzedający towaru nie odbierze.
W takiej sytuacji prosimy bez zbędnej zwłoki skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 503 697 466. Nasi pracownicy poinformują Państwa jak należy złożyć reklamację.
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat.
Tak. Duplikat wyślemy na podany adres email na Państwa prośbę.
W przypadku zamówienia, w którym znajdują się produkty dostępne na magazynie oraz produkty z dłuższym okresem oczekiwania, na prośbę klienta możemy wysłać zamówienie w dwóch częściach, przy czym druga część zostanie wysłana w chwili skompletowania wszystkich brakujących produktów.
15. Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym www.edufit.pl?
Rejestracja w naszym sklepie internetowym przyniesie Państwo korzyści, takiej jak:
1. Podczas logowania na konto użytkownika, wciśnijcie Państwo przycisk „Zapomniałeś hasło?“
2. Następnie wpisz swój adres email, podany podczas rejestracji i wciśnij przycisk WYŚLIJ NOWE HASŁO.
3. Wygenerujemy Państwu nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu. Można to zrobić w zakładce EDYTUJ DANE KONTA, wciskając przycisk Chcesz zmienić hasło?
Zapisując się do naszego newslettera będziecie Państwo na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i zniżkach w naszym sklepie.