Znajdujesz się: Wprowadzenie / Częste pytania

Częste pytania

Często zadawane pytania

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:

  • Pocztą elektroniczną pod adresem: biuro@edufit.pl
  • Poprzez sklep internetowy: www.edufit.pl
  • Pocztą na adres Spółki - EduFit Sp. z o.o. ul. Skośna 12, 30-383 Kraków

Formularz zamówienia można pobrać na stronie: www.edufit.pl/formularz-zamowienia/

  • Faksem pod numerem: (012) 3739125,
  • Telefonicznie pod numerem: 012 4441264,
  • Telefonicznie pod numerem - poprzez infolinię: 80152820.

Zamówienia, którego przedmiotem są meble można składać wyłącznie w formie pisemnej (faksem, pocztą elektroniczną, listownie) lub przez sklep internetowy.

  1. Czy wystawiacie Państwo fakturę VAT?

Tak, faktura wysyłana jest w formie papierowej wraz z zamówieniem.

  1. Czy ceny podane w katalogu zawierają VAT?

Tak, ceny podane w katalogu są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Towar, który mamy w magazynie doręczany jest do 5 dni robocyzch.

Jeśli towaru nie mamy w magazynie:

Dla artykułów plastycznych, dydaktycznych, zabawek termin doręczenia zamówienia wynosi ok. od 14 do 21 dni roboczych.

Dla mebli termin doręczenia zamówienia wynosi ok. 30 dni roboczych. W niektórych przypadkach termin ten może ulec wydłużeniu.
Orientacyjny termin realizacji zamówienia podany jest przy każdym produkcie. Czas realizacji zamówienia jest podawany z uwzględnieniem terminu skompletowania wszystkich zamówionych produktów.

  1. Czy zamówienia wysyłane są poprzez Pocztę Polską czy firmę kurierską?

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  1.  Jaka jest koszt dostawy?

Przy zamówieniu na kwotę powyżej 149 zł brutto produktów z kategorii Plastyka, Edukacja, Zabawki – dostawa jest GRATIS. W przypadku mebli bezpłatny transport odnosi się do zamówień o wartości powyżej 399 zł brutto. W przypadku zamówień o niższej wartości, doliczamy transport, którego koszt wynosi 25 zł brutto.

  1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  1. Jakie sposoby płatności akceptowane są w sklepie Edufit?

Podmioty publiczne dokonują płatności przelewem po dostawie towaru. Udziela im się 14 - dniowego terminu płatności, określonego na fakturze. Faktura jest dostarczana wraz z towarem.
Podmioty niepubliczne, klienci indywidualni, firmy prywatne płacą gotówką przy odbiorze lub na życzenie - przelewem przed dostawą (przedpłata).

  1. Czy można dokonywać zmian w potwierdzonym zamówieniu lub zamówienie anulować?

Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, w jednej z form wskazanej powyżej, do 2 dni od daty jego złożenia, jednakże nie później niż do momentu nadania przez Spółkę wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy zamawiającego w złożonym zamówieniu.
Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot odpowiedniej części ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Spółkę.

  1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Klient może zrezygnować zakupionego towaru odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku wysłania zwracanego towaru za pobraniem, Sprzedający towaru nie odbierze.

  1. Zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem lub towar jest uszkodzony. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji prosimy bez zbędnej zwłoki skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu (12) 444 12 64, (12) 444 12 78, (12) 444 12 79 lub (12) 444 12 62. Nasi pracownicy poinformują Państwa jak należy złożyć reklamację.

  1. Na jaki okres udzielona jest gwarancja?

Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat, natomiast na wybrane kolekcje mebli na okres 5 lat.

  1. W przypadku zgubienia faktury, wysyłacie Państwo jej duplikat?

Tak. Duplikat wyślemy na podany adres email na Państwa prośbę.

  1. Czy w przypadku większego zamówienia, w którym znajdują się produkty niedostępne aktualnie w magazynie wysyłacie towar po części?

W przypadku zamówienia, w którym znajdują się produkty dostępne na magazynie oraz produkty z dłuższym okresem oczekiwania, na prośbę klienta możemy wysłać zamówienie w dwóch częściach, przy czym druga część zostanie wysłana w chwili skompletowania wszystkich brakujących produktów.

  1. Kto może stać się uczestnikiem Programu Edufit?

Uczestnikami Programu lojalnościowego są Klienci Instytucjonalni Organizatora tj. m.in. Placówki Oświatowe działające na terenie Rzeczpospolitej Polskiej lub ich pracownicy, którzy dokonują w firmie EDUFIT Sp. z o.o. zakupów produktów związanych bezpośrednio z działalnością Placówki Oświatowej.

  1. W jaki sposób mogę zarejestrować się w programie Edufit?

Uczestnikiem Programu Edufit stają się Państwo automatycznie, po dokonaniu pierwszego zamówienia i po spełnieniu warunków Programu Edufit.

  1. Kiedy uzyskam punkty w Programie Edufit?

Za każde wydane 10 złotych na zakup produktów z naszego katalogu, otrzymują Państwo 1 punkt. Punkty doliczane będą do konta Użytkownika po dokonaniu pełnej zapłaty za zamówione towary. Punkty przyznawane będą w oparciu o cenę brutto widniejącą na wystawionej przez nas fakturze zakupu. Punkty ważne są przez 3 lata od chwili ich przyznania.

  1. Gdzie uzyskam informacje o aktualnym stanie punktów?

Informacje o ilości zebranych punktów uzyskacie Państwo za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@edufit.pl. Informacja o aktualnym stanie punktów znajduje się również na ostatniej fakturze.

  1. W jaki sposób mogę zamówić towar za punkty?
  • Wybierzcie Państwo produkty, które chcecie wymienić za punkty.
  • Przy każdym produkcie znajduje się opcja: Wymień za punkty premiowe, którą wystarczy zaznaczyć.
  • Po zaznaczeniu pola pojawi się informacja o Wartości punktowej, potrzebnej do wymiany na dany produkt.
  • Po zaznaczeniu pola wymiany za punkty premiowe, należy kliknąc ikonkę  Do koszyka.
  • Wypełnijcie Państwo dane adresowe i dane rozliczeniowe w kolejnym punkcie procesu składania zamówienia.
  • Zamówienie za punkty możecie Państwo wysłać drogą e-mailową, faxem, pocztą lub złożyć za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.
  1. Jaki towar mogę zamówić za punkty?

Za zgromadzone punkty mogą Państwo zrealizować bezpłatne zakupy z naszego katalogu za określoną kwotę, wymienić je na bony SODEXO lub produkty elektroniczne, AGD, RTV.

  1. W jaki sposób wysyłane jest zamówienie za punkty?

Towar zakupiony za punkty wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej, bez dodatkowych kosztów transportu.

  1. Czy posiadacie Państwo punkty sprzedaży na terenie Polski, w  których można obejrzeć towar lub bezpośrednio kupić?

Nie mamy sklepów stacjonarnych. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

  1. Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym www.edufit.pl?

Rejestracja w naszym sklepie internetowym przyniesie Państwo korzyści, takiej jak:

  • edycja danych adresowych,
  • podgląd złożonych zamówień oraz statusu ich realizacji,
  • podgląd złożonych reklamacji oraz statusu ich rozwiązania,
  • dostęp do funkcji NOTATNIK, który umożliwia zapisanie produktów, które Państwa interesują, ale których obecnie nie chcecie zamówić. Produkty zapisane w notatniku nie są częścią aktualnie składanego zamówienia i nie znajdą się w koszyku.
  1. Jak postępować w przypadku zapomnienia hasła?

1. Podczas logowania na konto użytkownika, wciśnijcie Państwo przycisk „Zapomniałeś hasło?“

2. Następnie wpisz swój adres email, podany podczas rejestracji i wciśnij przycisk WYŚLIJ NOWE HASŁO.

3. Wygenerujemy Państwu nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu. Można to zrobić w zakładce EDYTUJ DANE KONTA, wciskając przycisk Chcesz zmienić hasło?

  1. Dlaczego warto zapisać się do Newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera będziecie Państwo na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i zniżkach w naszym sklepie.