Znajdujesz się: Wprowadzenie / Częste pytania

Częste pytania

Często zadawane pytania

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:

  • Pocztą elektroniczną pod adresem: biuro@edufit.pl
  • Poprzez sklep internetowy: www.edufit.pl
  • Pocztą na adres Spółki - EduFit Sp. z o.o., Leśnica 9, 34-145 Stronie

      2. Formularz zamówienia można pobrać na stronie: www.edufit.pl/formularz-zamowienia/

  • Telefonicznie pod numerem: tel.: +48 503 697 466

        3. Czy wystawiacie Państwo fakturę VAT?

Tak, faktura wysyłana jest w formie papierowej wraz z zamówieniem.

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Towar, który mamy w magazynie doręczany jest do 5 dni robocyzch.

Jeśli towaru nie mamy w magazynie termin doręczenia zamówienia wynosi ok. 30 dni roboczych.

  1. Czy zamówienia wysyłane są poprzez Pocztę Polską czy firmę kurierską?

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.  

  1.  Jaki jest koszt dostawy?

Darmowa dostawa powyżej 299 zł brutto, w przypadku zamówień o niższej wartości doliczamy transport, którego koszt wynosi 15 zł brutto lub 19 zł brutto (płatność za pobraniem)

Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  1. Jakie sposoby płatności akceptowane są w sklepie Edufit?

Udziela im się 14 - dniowego terminu płatności, określonego na fakturze. Faktura jest dostarczana wraz z towarem.
Podmioty niepubliczne, klienci indywidualni, firmy prywatne płacą gotówką przy odbiorze lub na życzenie.

  1. Czy można dokonywać zmian w potwierdzonym zamówieniu lub zamówienie anulować?

Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, w jednej z form wskazanej powyżej, do 2 dni od daty jego złożenia, jednakże nie później niż do momentu nadania przez Spółkę wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy zamawiającego w złożonym zamówieniu.
Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot odpowiedniej części ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Spółkę.

  1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Klient może zrezygnować zakupionego towaru odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku wysłania zwracanego towaru za pobraniem, Sprzedający towaru nie odbierze.

  1. Zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem lub towar jest uszkodzony. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji prosimy bez zbędnej zwłoki skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 503 697 466. Nasi pracownicy poinformują Państwa jak należy złożyć reklamację.

  1. Na jaki okres udzielona jest gwarancja?

Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat.

  1. W przypadku zgubienia faktury, wysyłacie Państwo jej duplikat?

Tak. Duplikat wyślemy na podany adres email na Państwa prośbę.

  1. Czy w przypadku większego zamówienia, w którym znajdują się produkty niedostępne aktualnie w magazynie wysyłacie towar po części?

W przypadku zamówienia, w którym znajdują się produkty dostępne na magazynie oraz produkty z dłuższym okresem oczekiwania, na prośbę klienta możemy wysłać zamówienie w dwóch częściach, przy czym druga część zostanie wysłana w chwili skompletowania wszystkich brakujących produktów.

15. Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym www.edufit.pl?

Rejestracja w naszym sklepie internetowym przyniesie Państwo korzyści, takiej jak:

  • edycja danych adresowych,
  • podgląd złożonych zamówień oraz statusu ich realizacji,
  • podgląd złożonych reklamacji oraz statusu ich rozwiązania,
  • dostęp do funkcji NOTATNIK, który umożliwia zapisanie produktów, które Państwa interesują, ale których obecnie nie chcecie zamówić. Produkty zapisane w notatniku nie są częścią aktualnie składanego zamówienia i nie znajdą się w koszyku.
  1. Jak postępować w przypadku zapomnienia hasła?

1. Podczas logowania na konto użytkownika, wciśnijcie Państwo przycisk „Zapomniałeś hasło?“

2. Następnie wpisz swój adres email, podany podczas rejestracji i wciśnij przycisk WYŚLIJ NOWE HASŁO.

3. Wygenerujemy Państwu nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu. Można to zrobić w zakładce EDYTUJ DANE KONTA, wciskając przycisk Chcesz zmienić hasło?

  1. Dlaczego warto zapisać się do Newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera będziecie Państwo na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i zniżkach w naszym sklepie.